2025-04-22
Tomasz, Kraków
2025-04-21
Damian, Poznań
2025-04-14
AJS Parts, Warszawa
Sprzęt dowiózł osobiście właściciel sklepu.
2025-04-14
Alicja, Wrocław
Hulajnoga Outletowa okazała się nie outletowa, lekko zniszczone pudełko.
2025-04-14
Monika, SKARŻYSKO -KAMIENNA
Wszystko ok
2025-03-25
Mateusz, Kłodzko
Historia mojego zamowienia:
06.02 - zakup na stronie
07.02 - gotowe do wysłania
13.02 - kontakt telefoniczny z mojej strony po 3 próbie połączenia, zapewnienie sprzedawcy że wysyłka będzie miała miejsce w dniu kolejnym
19.02 - dwukrotna nieskuteczna próba połączenia z mojej strony
20.02 - kolejna próba kontaktu z mojej strony, po 8 telefonach z automatyczną sekretarką właściciel sklepu odebrał i obiecał oddzwonić gdy sprawdzi co dzieje się z zamówieniem, do końca dnia brak kontaktu z jego strony, kolejne 4 telefony aby dowiedzieć się że towaru nie ma na stanie. Zgodziłem się na wysyłkę innego modelu wiązań snowboardowych.
21.02 - otrzymałem towar niezgodny z ustaleniami (rozmiar wiązań XL zamiast L), od razu dokonałem zwrotu
23.02 zwrot został odebrany przez sprzedawcę
20.03 - wysłałem ponaglenie zwrotu środków
Do dnia dzisiejszego tj. 25.03 sklep nie dokonał zwrotu pieniędzy i nie wykazuje żadnej inicjatywy kontaktu.
Sprawa najprawdopodobniej skończy się u RPK i w sądzie.
Na podstawie swojej historii mogę jednoznacznie stwierdzić, iż nie ma tutaj przypadku a sklep jeżeli nie jest oszustwem wykazuje się fatalną obsługę klienta.
Odpowiedź sklepu,
2025-04-14Dzień dobry, taka sytuacja miała miejsce, jest to nasze nie dopatrzenie, przepraszamy serdecznie, zwrot środków został właśnie zlecony.
P.T
2025-03-04
GAŚNICE, Częstochowa
2025-03-03
Michał, Bibice
2025-03-02
Martyna, Brodnica
2025-02-27
Pamela, Wagrowiec
2025-02-27
Patryk, Kraków
2025-02-25
Jan, Chełmek
Lepiej niż SUPER
2025-02-24
Karolina, Poręba
2025-02-23
Urszula, Gdynia